Her seferinde başka bir ekip üyesiyle gerçekleştirdiğimiz Ekibe Sorduk 11'in konuğu Jason. 
Kendisi çok uzun zamandır bunun yayınlanmasını bekliyor lakin aksilikler bir türlü peşimizi bırakmadı. Özür dileriz JayBird.

DC mi MARVEL mı?

Her şey en başta DC ile başladı,kalbimdeki tahtını asla bırakmayacak.

En sevdiğin 5 çizgi roman karakteri?

1-wally west
2-eobard thawne
3-shazam
4-bruce wayne(düzenlendi)
Dört olmuş o zaman beşincide pepeeee
En sevdiğim Pepe'dir aslında.

Pepe kim ki
bebee > pepee

Wally boş zamanlarında bunu izlediğini biliyordum ama bebe fanboyu olduğunu bilmiyordum
Wally bitmiş tüüüü.

KISS ME DEDE
En sevdiğin 5 çizgi roman hikayesi?

Dc universe rebirth beni çok derinden etkileyen bir hikayedir okurken gözlerim dolmuştu.Blogumuzda da bulunan absolute zero.Flash v2 den de bir sürü hikaye sayabilirim ama yaşım 9 olduğu için olabilir şu an aklıma pek spesifik şeyler gelmiyor.

İlerde çizgi romanlarda olmasını istediğin bir olay var mı peki?

Dr. Manhattan ortaya çıktığında bu benim yaptığım tek hata deyip zenci wally'i yok ederse memnun olurum.

Peki çizgi romanlarda değiştirmek istediğin bir olay var mı?

Yok -_-

Sende hayal kırıklığı uyandıran uyarlama film hangisiydi?

BvS açıkçası,ilk fragmandan sonra felan çok daha iyi bir şey bekliyordum,filmin ilk yarısını izledikten sonra da filme puanım 8.5 felandı ama ikinci yarısında kötü bozdu bee

Peki ya hoşuna giden film?

Watchmen
Uyarlama olarak en iyisi budur bence.

Peki ya heyecanla beklediğin bir film var mı?

Uzun vadede Shazam filmi ve Flashpoint paradox filmini heyecanla bekliyorum diyebilirim. (O zamanlar Flashpoint filmi planları vardı beee üzüldüm bak şimdi.)

Sen bir süper kahraman takımı oluşturacak olsan üyeleri kimler olurdu?

Wally West, Constantine, Shazam, Red Hood, Dick Grayson.

New 52 öncesi haliyle görmek istediğin bir karakter var mı?

Kid-Flash ve Superman.

En sevdiğin 5 villain?

Eobard Thawne, Joker, Deathstroke, Darkseid, Captain Cold.

Takipçilerimize okumalarını önerdiğin seriler var mı?

Blogumuzdaki bütün serileri okusunlar. Onları bitirdikten sonra da kaliteli villainların serilerini okusunlar. Villainlar adamdır. Tabii bir de blue beetle okusunlar.

Ekipte beraber çalışmayı veya konuşmayı sevdiğin biri var mı?

Herkesi seviyorum. Özellikle çeviride bana çok yardımcı olan Fate ve Hal var. Bir de 'ally ismini duydum ama tanışma fırsatım olmadı, blogu satacakmış falan. Öyle dedikodular dolaşıyor.

Son olarak söylemek istediğin bir şeyler var mı peki?

Acun Abi buradan İzmir'deki amcam Çiko'ya ve büyük dedelerim Fate ile Hal'a selam söylüyorum.

Teşekkür ederim Jaybird. Görüşmek üzere.

Görüşmek üzere.